Regulamin

Prosimy Państwa o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, stworzonym w celu zapewnienia najwyższej jakości usług oraz komfortowego i bezpiecznego pobytu w ekskluzywnych apartamentach nad morzem New Life Apartments

Regulamin stanowi nieodłączną część umowy, jaką zawierają Państwo z nami poprzez dokonanie rezerwacji.

Warunki zameldowania

  1. Podczas zameldowania będziemy prosić o okazanie nam dokumentu tożsamości, który pozwoli nam jednoznacznie Państwa zidentyfikować. Jest to dla Nas niezbędne w celu realizacji umowy z Państwem oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO).
  2. W sytuacji, gdy nie zgodzą się Państwo okazać nam swojego dokumentu tożsamości, będziemy ze względów bezpieczeństwa zmuszeni do odmówienia wydania Państwu kluczy.
  3. Zastrzegamy możliwość odmowy przyjęcia Państwa w przypadku, gdy będą Państwo w stanie nietrzeźwym lub swym zachowaniem będą Państwo zakłócać spokój innych Gości.
  4. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00.
  5. Życzenie przedłużenia pobytu mogą Państwo zgłosić do nas telefonicznie pod numerem +48 691 444 416 do godz. 19.00 dzień przed upływem terminu najmu pokoju.
  6. Wynajęty przez Państwa apartament przeznaczony jest tylko i wyłącznie do Państwa dyspozycji.
  7. Zwracamy się do Państwa z prośbą, aby osoby Państwa odwiedzające, które nie są zameldowane przebywały w Państwa apartamencie, najpóźniej do godziny 22.00.

Przedterminowe rozwiązanie umowy

  1. Przedterminowe rozwiązanie umowy może nastąpić w przypadku rażącego naruszenia przez Państwa niniejszego Regulaminu, wyrządzenia przez Państwa szkody w mieniu apartamentu lub mieniu Gości, a także w przypadku szkody wyrządzonej wobec osób przebywających w hotelu.
  2. Przedterminowe rozwiązanie umowy może nastąpić w sytuacji uporczywego nieprzestrzegania ciszy nocnej, obowiązującej od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.

Zobowiązania New Life Apartments

  1. Zobowiązujemy się świadczyć Państwu najwyższej jakości usługi oraz zapewnić Państwu warunki:
    1. pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
    2. bezpieczeństwa w trakcie pobytu,
    3. dyskrecji i zachowania w tajemnicy informacji o Państwa pobycie przed osobami nieuprawnionymi,
    4. sprzątania pokoju oraz dokonywania wszelkich niezbędnych napraw podczas Państwa nieobecności, o ile nie życzą sobie Państwo inaczej.
  2. Ponosimy odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Państwa w zakresie określonym przepisami art. 846-852 kodeksu cywilnego.
  3. Pozostawione przez Państwa przedmioty osobistego użytku będą na podstawie złożonej przez Państwa dyspozycji odesłane na wskazany przez Państwa adres. W przypadku braku otrzymania dyspozycji, przedmioty zostaną zachowane przez okres 3 miesięcy, następnie zostaną przekazane na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
  4. Udostępnione Państwu miejsca parkingowe, są całodobowo dozorowane przez system monitoringu.
  5. Parkingi należące do Państwa apartamentów nie są parkingami strzeżonymi.
  6. New Life Apartments nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Państwa.

Zobowiązania Gości

  1. Zobowiązani są Państwo do okazania dokumentu tożsamości, w celu zweryfikowania i potwierdzenia Państwa tożsamości, zgodnie z warunkami zameldowania określonymi w §1 pkt 1-2.
  2. Zobowiązani są Państwo do wcześniejszego złożenia ewentualnego życzenia przedłużenia pobytu, w czasie określonym w §1 pkt. 5.
  3. Wynajęty przez Państwa apartament przeznaczony jest tylko i wyłącznie do Państwa dyspozycji. Zabronione jest przekazywanie pokoju innym osobom, także w trakcie trwania Państwa pobytu.
  4. Osoby odwiedzające Państwa mogą przebywać w Państwa apartamencie wyłącznie w godzinach od 7:00 do 22:00.
  5. Zobowiązani są Państwo do zachowania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia następnego.
  6. Ponoszą Państwo odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z Państwa winy lub winy odwiedzających Państwa osób.
  7. Zabronione jest palenie papierosów w całym obiekcie, także w pokojach o ile nie wyznaczono miejsc dla osób palących.
  8. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju, które mogą wywołać pożar: grzałek, żelazek elektrycznych.
  9. W przypadku wywołania przez Państwa alarmu poprzez nie zastosowanie się do §4 pkt 7-8 , skutkującego wezwaniem straży pożarnej, poniosą Państwo koszty wezwania straży pożarnej.
  10. Zobowiązani są Państwo do zgłoszenia wszelkich powstałych szkód, niezwłocznie po ich stwierdzeniu, dzwoniąc pod numer telefonu +48 691 444 416
  11. Zobowiązani są Państwo do zapoznania się z wszelkimi udostępnionymi do Państwa wglądu instrukcjami BHP i PPOŻ, instrukcjami korzystania z sauny

Naruszenie Regulaminu

  1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu możemy odmówić Państwu dalszego świadczenia usług.
  2. Zobowiązani zostaną Państwo do niezwłocznego zastosowania się do żądania uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualne poczynione szkody i zniszczenia oraz opuszczenie terenu obiektu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w Regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, a ewentualne spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę firmy.

Dział F.A.Q

Masz pytanie?

Dział F.A.Q
x