Prosimy Państwa o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, stworzonym w celu zapewnienia najwyższej jakości usług oraz komfortowego i bezpiecznego pobytu w ekskluzywnych apartamentach nad morzem New Life Apartments.
Regulamin stanowi nieodłączną część umowy, jaką zawierają Państwo z nami poprzez dokonanie rezerwacji.
Warunki zameldowania
- Podczas zameldowania będziemy prosić o okazanie nam dokumentu tożsamości, który pozwoli nam jednoznacznie Państwa zidentyfikować. Jest to dla Nas niezbędne w celu realizacji umowy z Państwem oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO).
- W sytuacji, gdy nie zgodzą się Państwo okazać nam swojego dokumentu tożsamości, będziemy ze względów bezpieczeństwa zmuszeni do odmówienia wydania Państwu kluczy.
- Zastrzegamy możliwość odmowy przyjęcia Państwa w przypadku, gdy będą Państwo w stanie nietrzeźwym lub swym zachowaniem będą Państwo zakłócać spokój innych Gości.
- Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00.
- Życzenie przedłużenia pobytu mogą Państwo zgłosić do nas telefonicznie pod numerem +48 691 444 416 do godz. 19.00 dzień przed upływem terminu najmu pokoju.
- Wynajęty przez Państwa apartament przeznaczony jest tylko i wyłącznie do Państwa dyspozycji.
- Zwracamy się do Państwa z prośbą, aby osoby Państwa odwiedzające, które nie są zameldowane przebywały w Państwa apartamencie, najpóźniej do godziny 22.00.
Przedterminowe rozwiązanie umowy
- Przedterminowe rozwiązanie umowy może nastąpić w przypadku rażącego naruszenia przez Państwa niniejszego Regulaminu, wyrządzenia przez Państwa szkody w mieniu apartamentu lub mieniu Gości, a także w przypadku szkody wyrządzonej wobec osób przebywających w hotelu.
- Przedterminowe rozwiązanie umowy może nastąpić w sytuacji uporczywego nieprzestrzegania ciszy nocnej, obowiązującej od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
Zobowiązania New Life Apartments
- Zobowiązujemy się świadczyć Państwu najwyższej jakości usługi oraz zapewnić Państwu warunki:
- pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwa w trakcie pobytu,
- dyskrecji i zachowania w tajemnicy informacji o Państwa pobycie przed osobami nieuprawnionymi,
- sprzątania pokoju oraz dokonywania wszelkich niezbędnych napraw podczas Państwa nieobecności, o ile nie życzą sobie Państwo inaczej.
- Ponosimy odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Państwa w zakresie określonym przepisami art. 846-852 kodeksu cywilnego.
- Pozostawione przez Państwa przedmioty osobistego użytku będą na podstawie złożonej przez Państwa dyspozycji odesłane na wskazany przez Państwa adres. W przypadku braku otrzymania dyspozycji, przedmioty zostaną zachowane przez okres 3 miesięcy, następnie zostaną przekazane na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
- Udostępnione Państwu miejsca parkingowe, są całodobowo dozorowane przez system monitoringu.
- Parkingi należące do Państwa apartamentów nie są parkingami strzeżonymi.
- New Life Apartments nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Państwa.
Zobowiązania Gości
- Zobowiązani są Państwo do okazania dokumentu tożsamości, w celu zweryfikowania i potwierdzenia Państwa tożsamości, zgodnie z warunkami zameldowania określonymi w §1 pkt 1-2.
- Zobowiązani są Państwo do wcześniejszego złożenia ewentualnego życzenia przedłużenia pobytu, w czasie określonym w §1 pkt. 5.
- Wynajęty przez Państwa apartament przeznaczony jest tylko i wyłącznie do Państwa dyspozycji. Zabronione jest przekazywanie pokoju innym osobom, także w trakcie trwania Państwa pobytu.
- Osoby odwiedzające Państwa mogą przebywać w Państwa apartamencie wyłącznie w godzinach od 7:00 do 22:00.
- Zobowiązani są Państwo do zachowania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia następnego.
- Ponoszą Państwo odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z Państwa winy lub winy odwiedzających Państwa osób.
- Zabronione jest palenie papierosów w całym obiekcie, także w pokojach o ile nie wyznaczono miejsc dla osób palących.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju, które mogą wywołać pożar: grzałek, żelazek elektrycznych.
- W przypadku wywołania przez Państwa alarmu poprzez nie zastosowanie się do §4 pkt 7-8 , skutkującego wezwaniem straży pożarnej, poniosą Państwo koszty wezwania straży pożarnej.
- Zobowiązani są Państwo do zgłoszenia wszelkich powstałych szkód, niezwłocznie po ich stwierdzeniu, dzwoniąc pod numer telefonu +48 691 444 416.
- Zobowiązani są Państwo do zapoznania się z wszelkimi udostępnionymi do Państwa wglądu instrukcjami BHP i PPOŻ, instrukcjami korzystania z sauny
Naruszenie Regulaminu
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu możemy odmówić Państwu dalszego świadczenia usług.
- Zobowiązani zostaną Państwo do niezwłocznego zastosowania się do żądania uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualne poczynione szkody i zniszczenia oraz opuszczenie terenu obiektu.
- W sprawach nie uregulowanych w Regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, a ewentualne spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę firmy.